Zdědili jste nemovitost po rodičích a nemáte pro ni využití? Stěhujete se za prací a potřebujete prodat svůj dům? Stavíte si domeček snů a potřebujete prodat byt, ve kterém jste do nynějška žili? Prodej vlastního domova patří mezi náročné situace, nejen z hlediska psychického, ale i z hlediska byrokratického a časového.
Zařídit dobrou prezentaci, podat inzerát, najít kupce a hlavně vyřídit veškerou dokumentaci. To je přímo byrokratická porce, která snadno přeroste prodejci přes hlavu a člověka jednoduše otráví. Na pomoc je vhodné povolat odborníky. Realitní kancelář dokáže zajistit veškerý servis a člověku zbude čas na řešení vlastních aktivit.
Bez internetu to nepůjde
V první řadě je potřeba nemovitost určenou k prodeji zdokumentovat a začít ji vhodně prezentovat. Součástí těchto příprav je zpracování videoprohlídky nemovitosti. Bez virtuální prohlídky se v době internetu neobejde žádný solidní prodej. Kvalitně zpracovaná videoprohlídka dokáže získat maximum potenciálních kupců, kteří si již z pohodlí svého domova udělají prvotní představu, zda je pro ně vaše nemovitost zajímavá.
Rychle a výhodně
Vhodné objekty jsou poté dále zpracovány formou homestagingu. Homestaging je systematická příprava nemovitosti v duchu výhod před konkurencí, jde o prezentaci v co nejlepším možném světle, tak, aby došlo k prodeji v co nejkratším čase za co nejlepší peníze. Služba vám pomůže oslovit co nejširší škálu potencionálních kupců, řádně představí a zviditelní nemovitost na realitním trhu a zvýrazní její nejlepší vlastnosti.
Aby vás bylo vidět
Další výhodou, proč neprodávat ve vlastní režii a přizvat k byznysu realitní kancelář, je skutečnost, že profesionálové z oboru mají vlastní inzertní platformy, a navíc spolupracují s internetovými giganty i reklamními agenturami. Šance, že vaše nemovitost najde svého kupce, je tak mnohonásobně vyšší.
V neposlední řadě je třeba zmínit, že realitka za vás vyřídí veškeré správní záležitosti, jako je přepis na katastru nemovitostí nebo podání daňového přiznání na Finančním úřadě. Za své služby si účtuje pouze jednorázovou smluvní provizi z prodané nemovitosti.
Jo má to i své výhody ale i nevýhody no každopádně když člověk nemá zkušenosti tak bych to na vlastní pěst neriskoval je hodně věcí u kterých se může narazit nebo se spálit a začínat od nuly trvá nějakou tu dobu myslím zjišťování informací ohledně prodeje nemovitostí. Takže v takových situacích je dobrý se obrátit na nějakou realitní kancelář my jsme teda prodávali přes tyhle https://www.eurobydleni.cz/byty/praha/prodej/ sice to taky nějakou chvíli trvalo a platila se nějaká provize ale nakonec jsme byt prodali.