Na potisk reklamních předmětů je v současné době využívána celá řada technologií. Jejich použití se liší hlavně v závislosti na konkrétním materiálu. Například tamponový tisk je zcela nevhodný pro přenesení motivu na kožené předměty a ražba zase není ideální k potisku hrníčků nebo propisek. Právě na potisk tužek se v hojné míře využívá laserové rytí reklamních předmětů, jímž se zabývá renomovaná reklamní agentura.
V čem laserové rytí vyniká?
Laserové rytí reklamních předmětů překonává předešlé technologie rytí do kovu především svou přesností a kvalitou zpracování jemných motivů. Logo vyryté na kovovém reklamním předmětu jim přinese eleganci – a vy si u potenciálních zákazníků získáte dobrou pověst. Hlavní výhodou rytiny je její dlouhá životnost i odolnost, protože ji nelze žádným způsobem seškrábat, což hrozí zejména u tamponového tisku. Laserově vyryté logo je nejenom efektní, ale také věčné.
Kolik laserové rytí stojí?
Oproti jiným technologiím potisku reklamních předmětů disponuje laserové rytí ještě jednou podstatnou výhodou. Tou je velice příznivá cena, která se ovšem liší v závislosti na složitosti a velikosti rytiny. Moderní zařízení provádějící rytí však mají vysoký hodinový výkon, tudíž může reklamní agentura nabídnout příznivé ceny za využití této technologie. Cena se běžně pohybuje od 2 do 3 korun za kus.
Při vyšším počtu kusů ušetříte
Při poptávce po velkém počtu propisek se stejným logem bude cena za použití laserového rytí reklamních předmětů ještě mnohem nižší. Dříve stálo vyrytí motivu do kovu přibližně 6 korun za kus. Dnes je cena nejenom nesrovnatelně příznivější, ale navíc došlo k vylepšení kvality a trvanlivosti motivu. Moderní laser řízený počítačem totiž vytvořit i velice jemné linie a detaily, jejichž vyrytí bylo ještě před několika lety nemyslitelné.
Pokud si chcete nechat přenést logo na kovové propisky, jednoznačně využijte technologii laserového rytí. Na trhu aktuálně neexistuje lepší technologii na vyrytí loga do kovu.