Dopis může ke svému adresátovi dorazit až za několik dní, zatímco email je u něj během pár vteřin. Proč tedy popularita klasických dopisů stále roste?
Nejen dopis
Elektronická komunikace zkrátila čas i vzdálenost na minimum. Jednoduše odešleme email a druhá strana ho má obratem u sebe. Můžeme připojit různé přílohy, obrázky, dokumenty, fotky, cokoli nás napadne. Bez ohledu na to, zda posíláme vzkaz do vedlejší kanceláře nebo přes půl světa, během pár chvilek tam dorazí. Dopis má naopak cestu zdlouhavou a často na něj čekáme i několik dní, přesto však potěší víc. Přeci jen ho můžeme vzít do ruky, což u emailu nejde. V poslední době se tak dopisy vrací na výsluní, a to nejen do soukromé, ale i obchodní korespondence. Dopis na hlavičkovém papíru, ručně podepsaný, se obchodním partnerům i zákazníkům vryje do paměti mnohem lépe než neosobní email. Jeho zaslání vám navíc umožní vložit dovnitř propagační letáky, které zákazníky upozorní na nějakou novinku, akci, změnu designu nebo nabídnou určité výhody.
Informace i kontakt
Ano, poslat email je samozřejmě rychlejší a jednodušší, ale dělá to každý, dopis vás odliší od všech ostatních. Každý den dostanete do své emailové schránky mnoho informačních emailů, které většinou jen zběžně prohlédnete, nebo je rovnou ignorujete. U dopisu mimo jiné zvítězí i zvědavost, můžete tak své zákazníky nejen informovat, ale i potěšit. Blíží se konec roku, aktuální budou nejen PF a novoročenky, ale také tisk kalendářů. Bez něj se, i když už je mnoho chytrých aplikací v mobilních telefonech, málokdo v kanceláři obejde. Můžete tak spojit příjemné s užitečným a svým zákazníkům se připomenout.
Některé věci nepočkají ani pár dní a je skvělé, že můžeme emailem zkrátit a zrychlit celou komunikaci. Pokud ale chcete někoho potěšit a udělat mu radost, klasický dopis je sázkou na jistotu.
Díky za info https://www.bigmagazin.cz