Blogování je skvělý způsob, prostřednictvím kterého si se zákazníkem vybudujete vztah. To ale není všechno. Blog zlepší vaše SEO a umožní vám komunikovat a zprostředkovávat důležité informace svým potenciálním zákazníkům. Ti se tak dozví například to, jak se vám v minulých měsících dařilo. Své výsledky můžete sdělit i kreativní formou, například prostřednictvím case study.
Case study ukáže, že dokážete vyřešit problém
Pomocí case study můžete návštěvníka přeměnit na zákazníka. Jak? Jednoduchým způsobem – ukážete mu, že vaše produkty a služby řeší problémy jiných spokojených zákazníků.
Umožní vám říct příběhy
Příběhy jsou velmi mocný marketingový nástroj a vy je můžete v case study použít, abyste veřejnost přesvědčili. Řekněte jí něco o svém zákazníkovi. Jaké byly jeho cíle a potřeby? Jak se vám podařilo tyto cíle a potřeby naplnit?
Pokud jde o dlouhodobý projekt, case study po několika měsících updatujte. Kromě výsledků v case study shrňte i emoční benefity – podařilo se vaším řešením zlepšit spokojenost klientových zaměstnanců? Rozepište se.
Pochlubte se čísly
Nejen příběhy prodávají. I čísla jsou důležitá. Proto je do case study zahrňte a to pomocí grafů, infografiky nebo obrázků. Nebojte se zmínit, čeho všeho se vám podařilo dosáhnout.
Case study je skvělá forma obsahu
Case study je jednou z nejlepších forem obsahu. Navíc vás nebude stát žádné přehnaně vysoké náklady. Pomocí ní můžete představit nenucenou formou všechny benefity produktů a služeb, speciální vlastnosti i její přidanou hodnotu.
Pokud hledáte způsob, jak zlepšit svůj online marketing, obraťte se na profesionály, digitální agenturu, která vám pomůže s PPC reklamou nebo reklamou na Facebooku, tvorbou zajímavého obsahu na blog a dalšími marketingovými službami užitečnými pro váš byznys.