Pokud podnikáte v e-commerce oblasti, musíte zvážit i vhodné komunikační kanály, jejichž prostřednictvím získáte nové zákazníky. Samozřejmostí by ale měla být i komunikace se stávajícími klienty. Určitě byste tedy z marketingového mixu neměli vynechat sociální sítě, které vám umožní interagovat s různými cílovkami. Jak na sociální sítích propagovat?
Aktivní profil vzbuzuje důvěryhodnost
Po založení profilu na Facebooku a Instagramu se zákazníky komunikujte prostřednictvím pravidelných postů. Obě sociální sítě umožňují sdílet různé formáty od proklikových příspěvků přes videa až po interakční příspěvky. Můžete tak zákazníky vzdělávat o svých produktech, ukázat jim, jak vypadá život ve vaší firmě nebo je pobavit. Nezapomeňte každý zveřejněný příspěvek podpořit i finančně. Organický dosah je totiž velmi malý a placenou propagací příspěvku získáte pozornost více uživatelů. Navíc, vaše energie a čas, který strávíte tvorbou obsahu nevyjde nazmar.
Profily na sociálních sítích prezentují vaši firmu
Pamatujte už při samotné tvorbě profilu, že ačkoli jde o sociální sítě, které jsou neformální, profil je stále prezentací vaší firmy. Proto zvolte zajímavý, ale nerušivý profilový obrázek a titulní fotku, která působí profesionálním dojmem a souvisí s vaším e-shopem. Vyplňte si také v profilu všechny informace, které by potenciální zákazníky mohly zajímat. Využijte možnost prezentace produktů a založte si na Facebooku a Instagramu obchod. Produkty pak budete moci označovat v příspěvcích i ve stories.
Využijte reklamu na Facebooku naplno
Kromě komunikace na profilu se soustřeďte i na dlouhodobé kampaně, které si vytvoříte v Business Manageru. Správně nastavená reklama na Facebooku totiž může být efektivní a pomůže vám při získávání nových zákazníků. Facebook navíc umožňuje poměrně přesné cílení, díky čemuž budete schopni zasáhnout svou cílovou skupinu. Při tvorbě kampaní myslete i na remarketing. Ten vám umožní zasáhnout návštěvníky stránky, kteří u vás zatím nenakoupili.
Pokud si nechcete nebo nemůžete kampaně spravovat sami, obraťte se na profesionální digitální agenturu, která vám pomůže se strategií, nastavením, optimalizací i s následným vyhodnocováním kampaní.
Dobrý den, přečetla jsem si pozorně tento napsaný článek. Jsem vyučená kadeřnice, po mateřské dovolené jsem začala provozovat své kadeřnictví. Aby se o mém kadeřnickém salónu vědělo, tak potřebovala radu. To jsem se dozvěděla na těchto webových stránek https://zpetne-odkazy-praha.cz/. Mohu říci, že můj salón se začal hezky rozjíždět, díky jejich pomocí. Z pozdravem.