Rozjet své podnikání je zezačátku opravdu složité. Proto je důležité zainvestovat do cílené reklamy, která vás bude propagovat a zajistí, že se dostanete do povědomí potencionálních klientů. Zezačátku ale bývá také složité sehnat dostatečný kapitál na reklamu, proto je vhodné zaměřit se na reklamní předměty nebo třeba na polepy auta, což je pro vás pojízdná reklama, kterou uvidí třeba celá Plzeň.
Ušetříte
Náklady na propagaci se v případě reklamních předmětů několikanásobně sníží ve srovnání třeba s náklady na inzerci. Trh s reklamními předměty je totiž obrovský, takže můžete použít takové, o nichž víte, že je budou vaši klienti či zaměstnanci používat. Oblíbené jsou v dnešní době elektronické reklamní předměty, jako Bluetooth reproduktory, USB či powerbanky. Ženy potěší třeba sportovní lahev či kuchyňská zástěra. A pokud mají vaši klienti děti, věnujte jim reklamní hračky. Budou vám vděčni, že jste udělali radost jejich dětem a budou si vás tak pamatovat.
Neinvazivní reklama
Je prokázané, že reklama v rádiu nás obtěžuje – a to hlavně taková, jejíž znělku prostě nemůžeme celý den dostat z hlavy. V takovém případě je reklama kontraproduktivní, jelikož se vám zprotiví. Na rozdíl od toho je propagace reklamními předměty praktická a příjemná, ať už je používáte k čemukoli. Čím častěji klienti vaše reklamní předměty používají, tím více se jim vryjete do paměti. Jako například reklamní propisky, které si lidé půjčují.
Jak má reklamní předmět vypadat?
Samozřejmostí je, že na reklamním předmětu se objeví logo vaší firmy. To by mělo být umístěno na takovém místě, aby jej všichni dobře viděli. Nicméně u decentních a luxusnějších reklamních předmětů jej umístěte jen někde do rohu, aby nenarušovalo celkový vzhled. Pokud máte větší prostor, jako je třeba na reklamních tričkách, přidejte i slogan, adresu a telefonní kontakt. Grafické studio vám jistě s návrhem pomůže.
Reklamní předměty jsou skvělou formou budování vztahu mezi vámi a klienty.