Sociální sítě vám nabízí možnost vybudovat si důvěru a zároveň rozšířit povědomí o své značce. Zaujmout online publikum však není tak jednoduché. Zejména pokud k sociálním sítím přistupujete bez řádné strategie.
1. Poznejte své publikum
Důkladně znát své cílové publikum je nepostradatelné pro úspěch každé marketingové kampaně. Pokud nevíte, co vaše zákazníky trápí nebo zajímá, nebudete schopni vytvářet obsah, který budou nejen číst, ale i sdílet.
Znát své zákazníky se vám navíc vyplatí ve výběru té správné sociální sítě, na kterou byste se měli soustředit. Pokud je vaše cílové publikum hlavně aktivní na Instagramu, nemá smysl pouštět se do rozsáhlých kampaní na Facebooku nebo Twitteru.
2. Pobavte nebo poučte
Suchá reklamní sdělení zabíjí jakoukoliv angažovanost. Nepropagujte své produkty nebo služby v každém příspěvku. Místo toho se zaměřte na to, jak můžete svým zákazníkům pomoci nebo jak je zapojit do konverzace. Pokuste se je pobavit nebo jim předat nějaké užitečné informace.
Nejen, že tím zvýšíte zájem o svou značku, ale také zlepšujete svou důvěryhodnost.
3. Přispívejte pravidelně
Konzistentnost a pravidelné přispívání (nejen u content marketingu) je také velice důležité pro budování hodnověrnosti a navázání vztahu se zákazníky. Tím, že vás navíc budou mít pravidelně na očích, jim v případě potřeby připomene, že jim můžete svým produktem nebo službou pomoci.
4. Mluvte se svými zákazníky
Nespoléhejte se pouze na automatizaci, ale udělejte si čas skutečně se svými zákazníky komunikovat. Odpovídejte i v případě, že si na něco stěžují a v žádném případě nemažte negativní komentáře.
Pokud na sociálních sítích jen sdílíte nudné reklamní příspěvky, nemůžete očekávat vysokou aktivitu. Snažte se svým zákazníkům přinést hodnotu a zároveň ukázat osobnost vaší firmy. Zejména humor je skvělý způsob, jak vzbudit zájem.
Dobrý den,v dnešní době se může podnikání přece jenom zdát náročnější než tomu bylo tak dříve. Na druhou stranu zase existuje poradenství jako je https://seo-konzultant-praha.cz/ , které vám poskytne kompletní řešení co a jak v e-shopu . Já toto využila a mohu říci, že mému prodeji v e-shopu s dřevěnými hračkami to jen pomohlo. Z pozdravem.